به سایت محصولات چوبی کیاناوود خوش آمدید

تاریخچه عینک چوبی 1400

عینک چوبی زیبا و کاربردی

امروز می خواهیم به تاریخچه دور و دراز عینک چوبی بپردازیم. وسیله ای که زندگی بشر رو زیر و رو کرد و تحول بزرگی رو در در زندگی انسان ها ایجاد کرد. از آنجایی که چشم پادشاه سر انسان نامگذاری شده با ایجاد نقص در این عضو، زندگی تقریباً برای افراد بی معنی می شد.

 عینک ها باعث بهبود بینایی می شوند. قدیمی ترین عینک ها از چوب ساخته شده بودند عنصری که به سادگی در دسترس بود و ماده آن به صورتی بود که می توانستیم آن را به سادگی تراش دهیم. عینک های چوبی بسیار قدیمی تر از عینک های دیگر هستند و استفاده از آن ها یک حس نوستالژیک و قدیمی بودن را در انسان ایجاد می کند.

امروزه عینک ها علاوه بر اینکه بهبود بینایی ما را بهبود می‌بخشند، یک عنصر زیبایی شناختی نیز به حساب می آیند.  استفاده از عینکهای طبی آفتابی و حتی عینک های مخصوص شب امروزه به وفور قابل مشاهده است. 

عینک چوبی طراحی کیاناوود

 عینک ها امروزه بسیار تخصصی تر شده اند و در حوزه های مختلف از سبک های مختلفی پیروی می کنند. بیشتر انسانها امروزه از عینک به عنوان یک اکسسوری در ایجاد زیبایی بیشتر بر روی  صورت خود استفاده می کنند.  عینک ها علاوه بر ایجاد زیبایی ممکن است یکسری معایبی نیز داشته باشند.

 از معایب عینک ها می توان به نکات زیر اشاره کرد:

 ۱- ایجاد فرورفتگی چشم ها در استفاده از عینک های طبی

 2- ایجاد لهیدگی بر روی بینی و گوش ها به دلیل استفاده از عینک های سنگین فلزی

3- عرق سوز شدن نقاطی از بدن که در تماس با عینک های پلاستیکی قرار دارند و از تبخیر عرق صورت جلوگیری و باعث ایجاد عرق سوزی در این نقاط می شوند.

 چگونه این مشکلات را برطرف کنیم؟

 پیشنهاد ما به شما استفاده از عینک های چوبی است به دلایل زیر:

1- زیبایی خاصی به شما می بخشد

2- دارای طرح های گوناگون و بسیار مختلفی است

3- از عرق سوز شدن صورت شما جلوگیری می‌کند. چرا که خود چوب خاصیت جذب رطوبت دارد و از ایجاد سوزش در صورت شما جلوگیری می کند.

4- چوپ ها وزن بسیار کمی دارند و دارای چگالی بسیار پایینی نسبت به سایر مواد مانند پلاستیک و فلزات و حتی مواد مصنوعی هستند. از این رو شما با استفاده از این عینک ها هیچگونه لهیدگی در صورت خودتان مشاهده نخواهید کرد.

 5- حس خاص بودن و یونیک بودن شما را ارضا خواهد کرد. به دلیل اینکه عینک چوبی شناسه خاص خودش رو داره و دارای رنگ های خاص خودش است و همچنین تنوع بسیاری که در این کار وجود دارد باعث ایجاد تکینگی در این عینک ها است.

6- فریم های چوبی بسیار زیبا و شیک هستند و همچنین نگهداری و تعمیر آنها بسیار آسان است به صورتی که بعد از تعمیر شما اصلا احساس نمی کنید که عینک شکسته بوده و زیبایی خودش را حفظ می کند.

  کیاناوود سازنده ی عینک چوبی است . این گروه با طرح های بسیار گسترده ای در زمینه ساخت عینک چوبی فعالیت می کند و می تواند به شما در این عرصه کمک کند. طراجی ما توسط یک گروه با تجربه در زمینه ی طراحی است که دارای 11 سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی عینک چوبی هستند